Moniro

Anya vagyok, nő vagyok, feleség vagyok és igyekszem kreatívan megélni a pillanatokat

Egy állólámpa új élete

Volt egy állólámpánk, aminek a bura része gyűrt papírból volt.

Éreztem, hogy nem lesz hosszú életű és amint szülők lettünk, gyorsan le is amortizálódott, mert gyermekünk sokszor kapaszkodott bele vagy fogta meg, nem túl szakszerűen.

A lámpa váza nagyon masszív volt és hiába szakadt le róla a papír, valahogy szerettem volna megmenteni ezt a lámpát, hogy ne a szemétbe kerüljön.

A hálószobánk falát kék és zöld gömbök festésével díszítettük, amik a családunkat képviselik, a 2 nagy gömb minket, szülőket, a 3 kicsi meg a három kisfiúnkat :) 

(erről majd lesz még egy másik blog bejegyzés)

Arra gondoltam, hogy veszek a színekhez passzoló fonalakat és ezekből a fonalakból megcsináltam a burát. Mivel a fonalakhoz nagyon olcsón jutottam, kb 1000 Ft-ból felújítottam a lámpát és kifejezetten megszerettük, sőt ha design égőt teszünk bele, akkor a fonalakon át még egy kis plusz látványosságot elérhetünk.

A fonalakat nagyon egyszerűen úgy tettem a fém alaphoz, hogy mindig csináltam egy fél hurkot, mint mikor a cipőfűzést kezdjük, vagy egy fél csomónak is hívhatjuk, majd lehúztam a gombolyagot és alul ugyanígy és újra felül, egészen addig, amíg nem éreztem megfelelőnek a fonal sűrűségét az adott oldalon. Minden oldalt más színű fonallal csináltam meg. Ha valaki szeretné, akár csomózgatni is lehet.

Remélem sikerült egy kis inspirációt adnom nektek ezzel is :)

 

Móni

 

20230222_102015.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://moniro.blog.hu/api/trackback/id/tr2718053976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Moniro

Anya vagyok, nő vagyok, feleség vagyok és igyekszem kreatívan megélni a pillanatokat. Próbálok megosztani olyan praktikákat, gondolatokat, történeteket, amik másoknak is segítségükre lehet.

Friss topikok

Címkék

advent (1) adventi naptár (1) adventi ötletek (1) adventi program (1) ágy (1) ajtó (1) ajtófelújítás (1) anyaság (4) anyavagyok (3) asztalkészítés (1) baba (1) babagyász (1) baba elvesztése (1) barkács (1) barkácsanyu (3) barkácsmami (3) befőttesüveg (1) beltériajtó (1) család (1) családdal vagyok (1) csillár (1) csinádmagad (3) csináldmagad (4) design (2) diy (9) duplo (1) Duploból árnyékszínház (1) egészség (1) egyedi lámpa (1) Egy szivárvány baba születése (1) éniselmentemszűrésre (2) erkélyasztal (1) esküvő (1) Fali dekor (1) Fali kép (1) felújítás (1) Festmény (1) fiúszoba (1) generál kivitelezés (1) gesztenye (1) gesztenyebábu (1) guriga (1) gurigaállatok (1) gyerekekkel (6) gyerekkel (4) Gyerekkel festeni (1) gyerekszoba (1) Ha már hiánycikk a wc papír (1) hallásfejlesztő (1) használjuk fel a gurigát is (1) házasodunk (1) házasság (1) házikó (1) ház felújítás (1) Ha már hiánycikk a wc papír (1) hogy én leszek a világ legjobb anyukája (1) játék (2) játékötlet (3) játékváros (1) karácsony (1) karantén (1) kinder (1) kindertojás (1) kippkopp (1) kreatív (3) Kreatív (2) lámpa (2) lámpa készítés (1) lego (1) lehajthatóasztal (1) megelőzés (1) megtudodcsinálni (1) méhnyakrák (3) mentsük meg (1) Minden nap úgy kelek fel (1) Mit tegyek az adventi naptárba (1) napszúrás (1) ne dobjuk ki (1) nyaralás (1) ősz (1) otthon (1) perinatális gyász (1) pinkpad (1) rákszűrés (1) szülés (3) teherbe esés (1) tengerpart (1) terhesség (2) Tictac (1) tipptopp (1) újrahasznosítás (2) utazás (1) vetélés (1) wcpapír (1) Címkefelhő
süti beállítások módosítása