Moniro

Anya vagyok, nő vagyok, feleség vagyok és igyekszem kreatívan megélni a pillanatokat

Tic Tac város - kreatív program gyerekeknek

Régóta gyűjtögetem a Tic Tac dobozokat, mert sajnáltam őket kidobni és úgy voltam vele, hogy egyszer majd kitalálok valamit, mire is használjam fel őket.

Most a karantén idején próbálok olyan kreatív feladatokat kitalálni a gyerekekkel, amik lekötik őket hosszabb ideig és azzal dolgozunk, ami éppen van itthon.

Éjjel kitaláltam, hogy csináljunk a dobozokból házakat, amiből várost tudunk építeni az autópályáinkhoz, de még a vonatpályák mellé is jól fel lehet használni a Tic Tac házsorokat.

20200326_162230.jpg

20200326_112328.jpg

Kivágtunk a Tic Tac dobozok méreteinek megfelelően színes papírokat és egyszerűen ráragasztottuk ragasztó stifttel a műanyag dobozokra.

Utána filccel különböző ajtókat, ablakokat rajzoltunk rá és készen is lettünk velük.

img1585290303828.jpg

 20200327_214507.jpg

Elég egyszerű megcsinálni és a fiaim imádják.

Ha kinyitjuk a Tic TAc doboz tetejét, akkor az lehet a ház kéménye. A dobozok akár egymásra is rakhatóak, ha még magasabb épületet szeretnénk, szóval millió lehetőség rejlik ezekben a kis dobozokban és mégsem a szemétben végzik :)

Azt hiszem mostantól megvan a leendő összes tic tac doboznak a helye, amiből egyre nagyobb várost építünk majd. Már most továbbgondolták a fiúk, hogy akkor matricákat is ragasztanak a leendő házakra, meg forma lyukasztóval is tudják díszíteni....tényleg csak a képzelet szabhat határt a Tic Tac birodalomnak :D

20200327_072254.jpg

Miután felépítettük a várost, a legkisebb Gulliverünk is megérkezett :D

20200327_074237.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://moniro.blog.hu/api/trackback/id/tr3315562756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Moniro

Anya vagyok, nő vagyok, feleség vagyok és igyekszem kreatívan megélni a pillanatokat. Próbálok megosztani olyan praktikákat, gondolatokat, történeteket, amik másoknak is segítségükre lehet.

Friss topikok

Címkék

advent (1) adventi naptár (1) adventi ötletek (1) adventi program (1) ágy (1) ajtó (1) ajtófelújítás (1) anyaság (4) anyavagyok (3) asztalkészítés (1) baba (1) babagyász (1) baba elvesztése (1) barkács (1) barkácsanyu (3) barkácsmami (3) befőttesüveg (1) beltériajtó (1) család (1) családdal vagyok (1) csillár (1) csinádmagad (3) csináldmagad (4) design (2) diy (9) duplo (1) Duploból árnyékszínház (1) egészség (1) egyedi lámpa (1) Egy szivárvány baba születése (1) éniselmentemszűrésre (2) erkélyasztal (1) esküvő (1) Fali dekor (1) Fali kép (1) felújítás (1) Festmény (1) fiúszoba (1) generál kivitelezés (1) gesztenye (1) gesztenyebábu (1) guriga (1) gurigaállatok (1) gyerekekkel (6) gyerekkel (4) Gyerekkel festeni (1) gyerekszoba (1) Ha már hiánycikk a wc papír (1) hallásfejlesztő (1) használjuk fel a gurigát is (1) házasodunk (1) házasság (1) házikó (1) ház felújítás (1) Ha már hiánycikk a wc papír (1) hogy én leszek a világ legjobb anyukája (1) játék (2) játékötlet (3) játékváros (1) karácsony (1) karantén (1) kinder (1) kindertojás (1) kippkopp (1) Kreatív (2) kreatív (3) lámpa (2) lámpa készítés (1) lego (1) lehajthatóasztal (1) megelőzés (1) megtudodcsinálni (1) méhnyakrák (3) mentsük meg (1) Minden nap úgy kelek fel (1) Mit tegyek az adventi naptárba (1) napszúrás (1) ne dobjuk ki (1) nyaralás (1) ősz (1) otthon (1) perinatális gyász (1) pinkpad (1) rákszűrés (1) szülés (3) teherbe esés (1) tengerpart (1) terhesség (2) Tictac (1) tipptopp (1) újrahasznosítás (2) utazás (1) vetélés (1) wcpapír (1) Címkefelhő
süti beállítások módosítása